måndag 24 oktober 2011

Bella och Ogge

Hello! 8 dagar kvar till resan, imorgon en vecka, scary!! Idag fixa jag global cash-card på forex, skönt slipper man tänka på de! Ogge gjorde ju de förra veckan så jag har känns pressen nu under som senaste dagarna. Ju närmre vi kommer resan kommer ju detta självklart mer och mer bli en reseblogg som jag och ogge uppdaterar i.  Kan tänka mig sitta på internetcafé och ha en kaka bredvid mig (om de verkligen är ett internetCAFÈ...). Kommer bli dundergött! Kolla vädret igår i singapore, hmmm... åska KONSTANT alla 10 dagarna man såg på smhi. Men sen har ju inte smhi rätt alltid, har man ju märkt. Men så fel kan dom inte ha. Men vi längtar väldigt mycket ändå!! Hoppas på bättre väder lite senare, vart man nu tar vägen. Jag kan ju tänka mig att efter Singapore att man drar till Malaysia (antingen där där borneo ligger eller de malaysia som "sitter ihop" med singapore) eller indonesien (bali kanske?). Kan ju hoppas att man hittar någon/några som kan ge en lite förslag!
Vi har ju bokat dom 5 första nätterna i singapore sen vet vi inte vart vi ska bo... kommer va livrädd i början men alla säger att de är lätt att fixa hotell, så man får väll tro på de. HoStellet vi ska bo på heter Drop inn too och ligger i geylang-dirstriktet (aka. prostotionskvarteren, stavning?)
På fredag lämnar Ogge Växjö forever!!!

PS. vi tänkte ju resa runt i sydostasien 

SEE YA!

Lonley planet läste vi om va en nödvändighet för backpackers. Så den är köpt!

 Det är väl antagligen så här dubbelsängsrummet ser ut på Drop inn too som vi bokat, får hoppas att de är någorlunda fräsht!
 bilder på oss från Alicante i somras!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar