onsdag 26 oktober 2011

Jag har inget thaihår

Hallå där! Idag ska jag tona håret, yeeey. Som några vet skulle Tilde färga mitt hår lite mörkare  än mitt jätteblonda och... ja utväxten blev den färg de skulle bli och de jätteblonda blev... DUNDERGRÅTT!! Vi snackar alltså inte en släng av grått... Men de har tvättats ur rätt bra, och många tycker de är onödigt att jag färgar/tonar det en gång till men jag vägrar gå runt med utväxt. Har inte vatt hos frisören på länge så det ser jag fram emot! Haha säkert inte alls så som jag tänker mig. Jag vill ha kaffe (helst ur kaffemaskin, mmm!) och lite tidningar. Får dock se hur de blir med de. 
Hade ju tankar på att de skulle va billigare att färga/tona de i asien men jag tror jag hoppar de. Är ju inte överdrivet hipp på engelska och man lär ju inte ha kommit in i språket första veckan, sen kanske dom har sjukt starka hårfärger där så jag skulle gå ifrån där med 1 hårstrå på huvudet. Jag har inte direkt något tjockt thaihår. En aning överdriven, kanske.

SEE YA!

 Något likt en sådan här hårfärg kan jag tänka mig. Kommer säkert komma hem med något helt annat.
Tilde, boven i dramat, och jag med min orginal hårfärg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar