fredag 28 oktober 2011

Fyra

Hello you! Bara 4 ynka dagar kvar... Jag sitter här i sportbh och svarta mjukisshorts. Varför? JAG PACKAR! Eller rättare sagt, provar kläder till packingen. De blir svårt. Har konstaterat, som säkert många andra, att de är så mycket svårare att packa lite än mycket. Kan skriva packlistan på kläder när de är spikat. Sen får jag ju se efter resan om jag tog med mig för lite/för mycket/ fel kläder eller hade en felfri packning! Hoppas på de sista!
Imorgon är de högskoleprov. Första gången för mig, inte övat ett piss (förrutom att stina sa till mig idag vad "roten ur" och "> <" var!)... Andra gången för ogge... De jag ser fram emot med den dagen är pauserna och när de är slut. Förresten ska jag skriva de på min gamla skola, katte, sal 27, min gamla sal... jaja slutpratat om de tråkiga.
Träffa stina innan idag och käka falaffel och sa sen hejdå till både stina och falaffel för ett tag. Lite senare idag ska jag och lina sätta oss på någon bar och "after-doing-noting och after-school-a". Efter de anlände ogge till LUND!!

SEE YA!

Ogge kommer idag. (snart ligger vi där på stranden!!!)
Jag och Stina. BRUNA OCH FRÄSHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar