lördag 22 oktober 2011

Sliten, popcornprat och Canadabilder

Hello! Andra inlägget, ojojoj. Man är lite sliten idag efter en roole utekväll igår, man kan säga "det känns att man varit ute". Men de är ju trots allt inte långt kvar tills man åker så man får passa på att träffa kompisarna så mycket som möjligt. Jag tänkte ju att jag skulle vräka i mig massa gott ikväll, jag tänkte och tänkte och de ända vi har hemma som är i den kategorin är popcorn... ja de kanske får gå. När mamma och jag hälsa på Lina i Canada förra året så fanns de en popcornaffär med popcorn med MASSOR av olika äckliga, konstiga och goda smaker. Vi köpte med oss en separat popcornkrydda hem, cheddar cheese tror jag den hette. JÄVLIGT god, mycket godare än vanliga tråkiga. Smaker som finns: chocolate marshmallow (...), buffalo wings, butter (skulle väldigt gärna prova!) och 1000 fler. jaja.
Här kommer ett bildregn från Canada. Måste nämnas att de va en av de bästa resorna i mitt liv!!
SEE YA!


 Jag, Lina och mamma!!
 vovsing va fint.
 Min och mammas lilla favvismatbutik. Allt var fräsht och fint och de låg även ett starbucks där inne!
Inte direkt citygross...

 Frukost. Kolla bara. Ibland kan man ha de riktigt bra! 
 Åkte till CNtower och kollade utsikten. Den var väll helt okej?
 Panoramabild. hahaha kolla mamma i kanten.

Jag med dom nya (snygga) byxorna som går sönder första dagen, TACK GUD...
 Påväg mig niagrafallen! På andra sidan är USA! 
 Framme - niagrafallen, låter bilderna tala för sig själv. UNBEALIVEABLE!


 "all-you-can-eat"-sushi
 KAKPAUS!!
 Åkte till trendkvarteren, jättefint! 
 coola och snygga väskor gjorda av den "kapsylen" på läskburkar
 haha, mammas pizza!
 PURE HEAVEN!!!!
 UNDERBART!!!!
 Världens gulligaste tröja, fanns även i barnstorlekar!!
 HÄFTIG utsikt från vårt andra hotell (på rummet)
 Det blev ju lite shopping...
 Lina and THE popcorn
Här är några utav popcornen dom sålde! Man fick även smakprover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar