lördag 26 november 2011

Hej! Idag har vi vatt i solen HELA dagen (utom när vi åt), de är första gången på denna semestern. Men nu till havet och surfingen: SHIIIIIIT vilka vågor, helt galna, vissa kändes som dom va typ 2 meter höga! Vi delade två på en bräda, ca 40 kr för en bräda för en dag. Vi hyrde våra brädor på eftermiddagen för att vågorna var för långt in för oss nybörjare på förmiddagen. Men hur de gick... hmmm... de var svårt som fan men de va kul ändå! Det svåra var att komma in i vågen rätt och sen ställa sig, men vi trädda en svensk(ar) som lärde oss lite, och de hjälpte en del.  Vi har lite bilder på de men dom blev nästan inte bra alls... Kanske ska vi hyra sånna imorgon igen men det ska även bli litemer shopping, hann itne med så mycket idag.
 Ogge kunde tyvärr inte durfa för att han nu blivit sjuk (igen...) eller man kanske ska säga sjuk av ett annat slag, en liten släng av feber, ont i halsen och rinner snor. Båda har fortfarande kvar ränneskiten vilket typ ALLA vi träffat har. Alla mår i princip konstant lite dåligt. Själv kan jag bara må illa ibland och inte riktigt kunna äta sen är jag täppt i näsan, men jag klarar mig förvånansvärt bra ändå om man jämnför med oscar.

Men shit måste bara säga att vi sitter inne på så jävla mycket bilder nu, galet. Tråkigt att vimåste redigera storleken på alla bilder vi lägger in för annars tar det typ 10 min för en bild att komma upp så det är därför det är bildsnålt på sistone...

Ikväll såg vi på solnedgången och åt frukt med alla sedan shoppa jag och oscar lite sen var de mat på någon restaurang en av dom tipsat om! Sen var de hem för vi mådde sådär, och nu måste vi sova!

Hejhopp!

1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Kul med surfingen! Kräver väl en del träning!
    Hoppas att ni kan testa båda två imorgon!
    Det verkar vara normalläge att vara kass imagen,
    då... Blir säkert bättre när ni kommit till KP!

    SvaraRadera