fredag 25 november 2011

Update

Hello, nu är klockan bara barnet här, lite över 8 på morgonen. Jag ligger i sängen för attvänta på att oscar ska sova klart och att vi kan gå och äta frukost. Resan från Gili till här (Kuta) gick fint. Två timmars "fast-boat" till pangdai bai sedan två timmars bussresa till Kuta. På båten så satt vi uppe på taket eller vad man ska säga. Där fanns platser där som man kunde häng ut med benen och de blåste som BARA DEN!!! Men man kunde ju lägga sig ner ochsola också ett stort dunderplus. På bussresan hem var det några svenskar på bussen och det helar slutade med att vi bor på samma hotell. Efter de har vi hängt med dom. Vi var ute med dom iförrgårkväll (dagen vi kom hit). Här är ju jävlar i de party i Kuta och de är ju jävlar i de fullt med britter också. Vi var på ett ställe som serverade gratis drinkar till tjejer (och killar i en halv timme eller timme) från 10-11.30. Spriten hade som i dunkar och ja... vi kan ju säga att vi mådde sådär allihop igår (utom killarna haha). Så igår låg vi bara och hängde i poolen för de som orkade (ja, vi var två av dom som orkade)... När alla tillslut måddelite bättre tog vi oss till ett ställe och åt lite och sen gick jag och oscar med två av tjejerna och shoppade lite (presenter hehe...).
ja.. ps. de är ett tjejgäng på 4 st och ett par (som åkte hem igår) vi hänger med.
Som sagt nu ligger jag och vänta på att dogge ska vakna sen ska de bli SURFING!!!!!!!!!!! wohooooo. Alla vi ska hyra varsin bräda och åka så länge vi orkar. Kan ju säga att jag ser fram emot de!!! Det  är ju sista riktiga dagen vi är här så de blir bra. Imrogonkväll flyger vi ju till kuala lumpur. Fast dock har vi hela dagen  imorgon här också, bara att sätta in våra grejor på något rum, hoppas vi. Ikväll måste jag shoppa igen. De är en grej vi inte gjort mycket av denna semester... (inte ironiskt)
Kom på att jag glömt att säga att jag, på gili, gjorde stand up padelling (eller oscar var med första gången men han tyckte inte de va så kul för han kunde inte få till balansen och bara åkte i vattnet hela tiden haha). I alla fall så är det att man står på en sorts av surfbräda, fast den är större antar jag, och så har man en paddel eller vad de heter i handen och så ror man. Jag var ute bland båtarna och sånt men vågade inte längre eftersom jag var själv. Så rodde jag längs med hela stranden och tog mig ett dopp när jag var framme och sen rodde tillbaka. Jag var grym män!!!
Sen en dag på gilis så såg vi, när vi var i och bada, att alla bara stod och kolla ut på något. Så vi gick upp och kolla och efter ett tag såg vi att det var DELFINER som hoppade längre ut i vattnet, COOOOOOOOOLT tänkte vi och de var det med!!!
Ja annars var dom sista dagarna på Gilis som dom har varit, badat och ätit. Tråkigt nog var det fult väder hela sista dagen...
Hotellet vi bor på nu är jättefint, ligger mitt på stora gatan, och vi har fritt wi-fi på rummet. Nu vakna han, vi hörs ikväll om update hur surfingen gick!

SEEYA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar